Interdorpspelen

Wie volgt in 2018 rondom De Bouwer als winnaar op?

Zaterdagmiddag na afloop van de allegorische optocht barst op de Blikmansweide de strijd weer los om de felbegeerde titel kampioen Interdorpspelen van Ruurlo. Buurtschappen en straten strijden vanaf 15.00 uur op een sportieve en vaak ludieke wijze, tot groot plezier van het talrijke publiek, om de hoogste eer.

De winnaar ontvangt een prachtige prijs van de 4 horeca ondernemers en natuurlijk eeuwige roem.

Het eerste spel, “Kopspijkers” vindt al op vrijdagavond 20:00 in de feesttent op de Blikmansweide plaats.

Kunt u in uw straat net geen team op de been krijgen?

Een team bestaat uit maximaal 10 leden, 9 spelers waarvan minimaal twee dames en 1 teamleider.

Afgelopen jaren bereikten ons steeds vaker berichten van teams die net wel en vaker ook net niet voldoende teamleden op de been konden brengen. Dit jaar willen we een pilot houden om te kijken of bijvoorbeeld twee te kleine teams, wel in overleg met de commissie interdorp spelen, samengevoegd kunnen worden. Je zou dan bijvoorbeeld kunnen denken aan twee straten die samen een team gaan vormen. We hopen zo tegemoet te komen aan wensen en ontwikkelingen en we hopen daarmee te bereiken dat in 2017 weer het maximale aantal teams van 24 kan worden gehaald

Wilt u een combinatie-team samen stellen, neem dan contact op via Roekevisch@concepts.nl en laat uw verzoek hier achter.

Er is voor de zeskamp geen inschrijfgeld verschuldigd. Van elke straat of buurt moeten voor vrijdag 7 september 2018, 24.00 uur de inschrijfformulieren zijn ingevuld en verstuurd. Belangrijk is dat de lidnummers van de Oranjevereniging zijn ingevuld.

Geef je op op deze website bij formulieren of klik op onderstaande link.

Op donderdag 6 september 2018 zal de loting van de teams weer plaatsvinden bij café-restaurant De Tapperij. Aanvang 20.00 uur.

de bouwers.jpg