Ouderenmiddag

Ouderenmiddag tijdens Septemberfeest op 14 september 2018

Vorig jaar heeft de Oranje Vereniging in samenwerking met de heren van de horeca voor het eerst een Ouderenmiddag georganiseerd. Ondanks het zeer slechte weer was de opkomst enorm. Dit smaakt naar meer en daarom hebben wij weer een leuke middag georganiseerd voor de vrijdagmiddag.

We nodigen u van harte uit op vrijdagmiddag 14 september 2018. Dan organiseren we een gezellige middag van 14.00 tot 16.00 uur voor ouderen, waarbij uiteraard iedereen die geïnteresseerd is welkom is. Maar voor de ‘leeftijd gevorderden’ zijn er gemakkelijke stoelen, zorgen wij voor invalide-toiletten en zal de toegang naar de tent makkelijk bereikbaar zijn. En natuurlijk hebben we ook aan het vervoer gedacht. Bello (taxibus) rijdt door Ruurlo om mensen van huis op te halen die slecht ter been zijn en u wordt weer thuisgebracht!

Een ieder krijgt door de horeca en de Oranjevereniging een drankje en hapje aangeboden. Daarnaast zijn de munten tegen gereduceerd tarief te bestellen.

Muziek

De muzikale omlijsting wordt ingevuld door Hans Baaij, zanger en entertainer. Hij schakelt zo van liedjes uit de oude doos naar hits uit deze tijd. Hij zal vergezeld worden door een oude bekende van vroeger die de meeste “ouderen” onder ons zeker nog kennen.

Kortom een hele gezellige middag. Uiteraard houden we u op de hoogte. In de Oranjekrant zal alle informatie staan, waaronder de opstapplaatsen van Bello, de prijzen van de gereduceerde munten etc.

ouderen.jpg