Verlichtingsroute

Verlichtingsroute, de bijdrage aan een sfeervol en verlicht septemberfeest

Welke straat laat zich in 2018 van de beste kan zien?

Wordt u de winnende straat? Ontvangt u de aanmoedigingsprijs?

Op donderdag 13 september start de 4 dagen durende verlichtingsroute. Een sfeervolle route van ca. 18 km door de bebouwde kom van Ruurlo. Buurten zijn voorafgaand aan deze dagen vaak al weken bezig geweest met het renoveren, herstellen of zelfs vernieuwen van de staatversiering. Dit alles om een jaarlang de titel de mooiste straat van Ruurlo te mogen dragen.

Achterhoek Nieuws Straatprijs

De winnende straat ontvangt de “Achterhoek Nieuws Straatprijs” op de donderdagavond tijdens het Stratenfeest met de daarbij behorende cheque van € 250,00.

Deze prijs is beschikbaar gesteld door weekblad Achterhoek Nieuws.

Kluswijs aanmoedigingsprijs

Naast de winnende straat is er een aanmoedigingsprijs van € 100,00 te vergeven aan de straat die haar versiering gerenoveerd of geheel vernieuwd heeft. Deze aanmoedigingsprijs is beschikbaar gesteld door Kluswijs.

Om voor de straatprijs in aanmerking te komen kunt u met uw straatversiering rekening houden met: feestelijke aankleding en uitstraling van de straat, een goede belichting of verlichting van de voorwerpen in de straat, geparkeerde auto’s zijn een storende factor en daarentegen scoren ludieke vondsten altijd.

Heeft uw straat de verlichting gerenoveerd, vernieuwd of doet u voor het eerst mee? Wilt u dit per mail doorgeven aan info@oranjeverenigingruurlo.nl

straatverlichting.jpg