Septemberfeest 2019

Samen staan we voor Reurle Neugt Oe!

Septemberfeest 2019

Een lang gekoesterde wens komt in 2019 uit: ‘samen’ op de Blikmansweide. Al vele jaren is er een intensieve en prettige samenwerking tussen de gezamenlijke Horeca, Stichting Kermis en de Oranjevereniging. Eind vorig jaar kregen we van de grondeigenaar, pachter en gemeente groen licht om deze nog meer te versterken door de samenvoeging van de kermis op de weide. Voor ons een bekroning op de koers die wij in 2012 zijn ingezet.

Allen hebben we onze eigen expertise: stichting Kermis is al vele jaren de organisatorische kracht van de gezellige kermis, de Horeca regelt de tenten, drank/ snack en de muziek en de Oranjevereniging organiseert de Verlichtingsroute, Reurlse Avond, Schoolfeest, Ouderenmiddag, Oranjeborrel, Interdorpspelen, Optocht en de Volksspelen.

Leuke extra’s
Stichting Kermis stelt voor alle kinderen van de basisscholen, de peuterspeelzalen en kinderdagverblijven in Ruurlo een vrijkaartje voor één van de kermisattracties beschikbaar.

De Horeca gelooft in al onze activiteiten en steunt de teams van de Interdorpspelen door de inschrijfgelden te betalen, zij stellen volksmunten voor de Koning(in) beschikbaar en hanteren voor de Reurlse avond, de Ouderenmiddag en de Oranjeborrel een gereduceerd tarief voor de munten. De ouderen en deelnemers aan de optocht bieden zij consumpties aan en de muziekkorpsen ontvangen zij na de optocht met een drankje.

Samen staan we voor het Septemberfeest “Reurle neugt oe”

Download het magazine van 2023 hier

Druk op in de balk voor volledige scherm weergave