Kermis

Lunapark op de Blikmansweide!

Een belangrijk en niet meer weg te denken onderdeel van de Septemberfeesten is de feestelijke kermis, georganiseerd door Stichting Kermis Ruurlo.

Diverse attracties
Ook dit jaar komen er diverse kermisexploitanten naar Ruurlo om te zorgen dat jong en oud geamuseerd worden en geweldige herinneringen kunnen maken. Ben jij er klaar voor om nieuwe herinneringen te maken tijdens een rit in de succes attractie van de laatste jaren, de Wild Thing, de vernieuwde Surfi ng? Of kies je toch liever voor het Kikkerspel, een ritje in een autoscooter of de draaimolen met de (klein)kinderen. Natuurlijk kun je ook een gat in de lucht springen van vreugde op

de Beach Jumper, nadat je een prijs hebt gewonnen bij het Eendjesspel, de Lucky Cranes, de Royal Banker en wellicht ook wel bij de schiettent. En niet te vergeten, natuurlijk zijn de lijntrekbaan en bussengooien ook aanwezig.

Zin in iets lekkers tussen alle leuke attracties en spellen door? De snoepgoedkraam, de suikerspinkar en natuurlijk de oliebollen- engebakkraam zullen weer goed gevuld zijn om jong en oud iets lekkers te kunnen aanbieden. Voor de jonge generatie is er nog een extraatje: Stichting Kermis Ruurlo heeft voor alle kinderen van de basisscholen, de peuterspeelzalen en de kinderdagverblijven in Ruurlo een vrijkaartje voor één van de kermisattracties.

Nieuw is dat de kermis vrijdag om 13.00 uur open gaat, dit meteen aansluitend aan de opening en het scholenfeest van deze ochtend op de weide. Zaterdag en zondag is de kermis open van 14.00 tot 24.00 uur.