Het laatste OVR nieuws

Financiële bijdrage van Stichting Fora

Donderdag 28 november heeft Oranjeverening Ruurlo een mooie bijdrage ontvangen van Stichting FORA(financiele ondersteuning ruurlose activiteiten). Deze stichting komt voort uit de voormalige huurdersvereniging.
De Oranjeverening is stichting Fora zeer erkentelijk en zal de bijdrage een goede bestemming geven in het komende lustrumjaar.

Notulen Algemene Ledenvergaderin

Op 21 maart 2019 j.l. vond om 20.00 uur de ledenvergadering bij de Keizerskroon, te Ruurlo plaats. U kunt hier de notulen van deze bijeenkomst downloaden.

Een stukje historie

De vlag gaat uit. Herauten kondigen de start van de volksspelen aan. De plaatselijke fanfare haalt de deelnemers op en brengt ze naar het feestterrein. Ook benieuwd welke spelletjes men toen deed?

Reurlse Proms Night 2019

Ruurlose muzikanten gaan in 2019 weer voor een avondvullend programma op de donderdagavond: de Reurlse avond.

Een muziekspektakel waarbij klassieke muziek wordt gecombineerd met popmuziek en dit weer door Ruurlose muziekanten. Een avond die wordt ingevuld door het Ruurlose Harmonieorkest Sophia’s Lust, de Sleppers, Ruurlose zangers/zangeressen en een gastoptreden …. wie dit is hoor je later.

Kermis Septemberfeest Ruurlo 2019 naar Blikmansweide

Acht jaar nadat de Blikmansweide weer in gebruik werd genomen als feestterrein voor het Septemberfeest wordt de kermis in 2019 hieraan toegevoegd. Hiermee wordt gehoor gegeven aan een veel geuite wens van de Ruurlose bevolking en de gemeente Berkelland. Donderdag 22 november jl werden de aanwonenden van de Blikmansweide geïnformeerd over de samenvoeging van de Kermis op het feestterrein de Blikmansweide in Ruurlo.

Kermis Septemberfeest Ruurlo 2019 naar Blikmansweide