Septemberfeest 2024

Het laatste nieuws over het septemberfeest lees je hier !

Op dit moment wordt er door onze vrijwilligers en de gezamenlijke Horeca hard gewerkt aan het programma van het septemberfeest, op 12 t/m15 september 2024. Ook dit jaar zullen er veranderingen zijn die er een nog groter feest van zullen maken. Zodra er meer bekend is lees je dat allemaal hier.

Je kunt je al wel vast inschrijven voor de optocht die ook dit jaar weer toegankelijk is voor groepen buiten Ruurlo. Hier lees je al alles over de optocht maar onderaan deze pagina kun je je al vast inschrijven.

Opnieuw een Allegorische optocht in 2024

Een traditie van meer dan zestig jaar werd vorig jaar, na de corona periode, weer volle glorie hersteld: de allegorische optocht tijdens de Septemberfeesten in Ruurlo. Op zaterdagmiddag 14 en zondagmiddag 15 september zal dit jaar de optocht opnieuw door de straten van Ruurlo trekken. Dit komt voort uit een gezamenlijke inspanning van de Oranjevereniging Ruurlo en een groot aantal wagenbouwers en deelnemers die voor de coronapandemie betrokken waren bij het vormgeven van de optocht.

Als Oranjevereniging zijn we verheugd te zien dat de belangstelling nu al groot is, met zelfs interesse vanuit omliggende dorpen om deel te nemen. Wil je meedoen dan kun je je hieronder alvast inschrijven.