Septemberfeest 2023

Het laatste nieuws over het septemberfeest lees je hier !

Het programma van de oranjevereniging, het muziekprogramma staan hieronder al voor je klaar. Hier lees je al alles over de optocht, die dit jaar weer plaats vindt en ook toegankelijk is voor groepen buiten Ruurlo. Reurle Neugt oe zoals het bedoeld is.

Verder wordt het hard gewerkt aan de linkjes voor het inschrijven voor de zeskamp, oranjevrienden en de voorverkoop voor kaartjes en muntjes voor onze leden. Ben je nog geen lid meld je vast aan op onze leden pagina. Je krijgt dan binnen een week van ons een bevestiging met je lidmaatschapsnummer, dit nummer heb je nodig bij bestellingen in de voorverkoop. Ben je al lid maar weet je je lidmaatschapsnummer niet? Kijk dan op je bankafschrift, de automatische incasso bevat je lidmaatschapsnummer.

Het septemberfeest is een feest voor iedereen en daarom is er geen leeftijdsgrens, er wordt gewerkt met polsbandjes voor het schenken van Alcohol.

Bekijk hier het magazine van 2023.

Opnieuw een Allegorische optocht in 2023

Een ruim zestig jaar oude traditie wordt dit jaar in oude luister hersteld: de allegorische optocht tijdens de Septemberfeesten in Ruurlo. Na vier jaar ‘trekt’ dit optocht op zaterdagmiddag 9 en zondagmiddag 10 september weer door de Ruurlose straten. Dat is de uitkomst van een gezamenlijke bijeenkomst van Oranjevereniging Ruurlo met een groot deel van de wagenbouwers en deelnemers die in de jaren voor de coronapandemie de optocht vormgaven. Als oranjevereniging zijn we er trots op dat de animo nu al groot is, ook vanuit omliggende dorpen is er belangstelling om mee te doen.

Wil je meedoen dan kun je je hieronder alvast inschrijven.