Septemberfeest 2022

Programma 2022

Hieronder het complete programma. Hier kun je de pdf downloaden …

Prijzen van de munten in 2022

De muntprijs voor 2022 is € 2,75. Heb je nog munten uit 2019? Dan zijn deze uiteraard aan de kassa in te wisselen tegen munten van 2022.

Korting op de toegangskaarten voor onze leden.

Op de pagina “kaartverkoop” kun je lezen hoeveel korting je als lid krijgt, hoe je aan een kortingscode komt en waar je de kaarten kunt bestellen. Heb je toch nog vragen neem dan contact op met onze ledenadministratie.

Speciale borrelmunten

De muntprijs voor 2022 voor de Reurlse avond (Donderdag / Reurle Live), de ouderenmiddag en de Oranjeborrel worden tegen gereduceerd tarief van 2,25 aangeboden. De speciale munten van 2019 zijn dit jaar ook gewoon nog geldig.

Deze borrelmunten munten zijn, evenals de passe partout, in de voorverkoop te halen op woensdag 7 september tussen 20:00 en 21:00 bij de Tapperij

Geen allegorische optocht 2022

Het septemberfeest Ruurlo zal dit jaar nog zonder optocht zijn. Door de relatief korte voorbereidingstijd en hogere bouwkosten lukt het niet om een kwalitatief goede optocht neer te zetten. Peter ten Berge, voorzitter optochtcommissie: “we hebben onlangs alle groepen uit 2019 gesproken, maar helaas kunnen dit jaar maar 5 van de 12wagenbouw groepen deelnemen. We hebben met hen oplossingsgericht naar alternatieven gekeken die voor volgend jaar zeker mogelijkheden bieden. Daarnaast zien we ook dat menig muziekkorps niet meer in optochten meeloopt. Gelukkig hebben veel van de oud-deelnemers genoemd volop in te willen zetten op 2023. We gaan er dan ook vanuit dat we volgend jaar de Ruurlose bevolking een mooie optocht kunnen bieden.”