Interdorpspelen

Wat is een Septemberfeest zonder deze sportieve strijd!

De Interdorpspelen, ook wel zeskamp genoemd, is voor velen een bekend onderdeel van het Septemberfeest. Elk jaar strijden meer dan twintig teams om de felbegeerde wisselbeker. Steeds weer zien we nieuwe kampioenen opstaan, waardoor elk team een eerlijke kans heeft op de titel en de bijbehorende beker..

Veldhoek 2 Winnaars 2024

De Interdorpspelen 2024 waren weer een daverend succes! Met een prachtige strijd op Blikmansweide werden de winnaars bekendgemaakt: Veldhoek 2 nam de eerste plaats in, Um de Vosheuvel eindigde op de tweede plaats, en Bruil 1 ging met de derde prijs naar huis. Het evenement trok opnieuw veel publiek, dat genoot van sportieve prestaties en gezelligheid onder het genot van een drankje.

Naast kracht en uithoudingsvermogen bleek slimheid ook essentieel, want tijdens de spellen werden er soms stiekem glaasjes gesmokkeld. Op vrijdagavond werd het populaire spel “Alleskunner” gespeeld, waarbij teams werden uitgedaagd met onverwachte  opdrachten. De sfeer zat er goed in, en het enthousiasme van zowel deelnemers als toeschouwers was geweldig.

Inschrijven

Vorig jaar konden teams zich voor het eerst inschrijven, zoals vriendengroepen, sportclubs of Dorpskwisteams, dat zal ook zo blijven. Daarvoor was deelname alleen voorbehouden aan straten en buurten. Er kunnen maximaal 32 teams deelnemen en bij overinschrijving zal er worden geloot. Bestaande teams krijgen voorrang.

• Een team bestaat uit maximaal 10 leden, waarvan minimaal 2 dames en inclusief teamleider.
  • De inschrijving is gratis en kun je hier doen.
  • Belangrijk bij het invullen: lidnummer Oranjevereniging per deelnemer (controle zal steekproefsgewijs plaatsvinden).
  • Deadline is vrijdag 6 september 24.00 uur.
  • Loting startnummers teams is Donderdag 5 september 2024 augustus 20.00 uur bij de Tapperij in Ruurlo.
  • Voorinschrijving kan nu alvast door teamnaam en teamleider op te geven via dezelfde aanmelding. Na de loting dan uiteraard de namen van je teamleden doorgeven, uiterlijk op 6 september 2024 om 24:00