Dorpskwis

SPEEL MEE MET DE LEUKSTE KWIS VAN REURLE!

I.v.m. het Corona-virus geen dorpskwis op vrijdag 3 april

Het zal geen verrassing zijn dat we moeten melden dat de dorpskwis niet gaat plaatsvinden op vrijdag 3 april. Daarmee komt ook de prijsuitreiking op 26 april te vervallen. Alle 55 teamcaptains zijn hiervan al op de hoogte gesteld. Het uitstel is voor onbepaalde tijd, afhankelijk van het verloop van het Corona virus. Het streven is de dorpskwis wel dit jaar nog plaats te laten vinden, bij voorkeur nog voor de zomervakantie.
In de tussentijd hebben de teams nog meer tijd om zich voor te bereiden en blijf vooral goed om je heen kijken zodat je niets mist.
We hopen op jullie begrip en houden jullie via de appgroep op de hoogte.

Stay Healthy,
Organisatie Dorpskwis Ruurlo

Wat is de Dorpskwis

De Dorpskwis Ruurlo is een spel waarbij – in teamverband – een vragenlijst ingevuld moet worden en opdrachten uitgevoerd moeten worden. Deze kwis wordt georganiseerd door de Oranjevereniging Ruurlo. Een team bestaat uit ongeveer 15 personen waaronder een teamcaptain. Alle communicatie met een team gaat hoofdzakelijk per email of whatsapp en uitsluitend met de teamcaptain. De werkplek van een team tijdens de kwisavond is op een adres in Ruurlo en alle teamleden worden geacht vanuit deze locatie aan de Dorpskwis deel te nemen.

Wanneer

3 april 2020

Wil je met jouw buurt, familie, vrienden, collega’s, etc een super gezellige avond? Doe mee met een team van ongeveer 15 spelers aan de Ruurlose dorpskwis op 3 april 2020. De dorpskwis organisatie stelt een kwisboek samen met zo’n 100 vragen en opdrachten door Ruurlo verdeeld in verschillende categorieën. Je kunt het zo gek niet bedenken: thema’s als sport, wetenschap, cultuur, beroemdheden, muziek, .. komen aan de orde. Vanzelfsprekend maken Ruurlose onderwerpen, gebouwen, plekken ruimschoots onderdeel uit van de vragen. En er mag gebruik worden gemaakt van alle vormen van ondersteuning: (social)media, naslagwerken, computer, opa en oma …

• Inschrijving kan alleen via het inschrijfformulier.
  • Bij aanmelding moet het team een (ludieke) teamnaam hebben. De Oranjevereniging heeft het recht om een naam af te keuren.
  • Je kunt je inschrijven tot 1 februari 2020.
  • De kosten voor deelname aan de Dorpskwis Ruurlo bedragen € 25,00 per team, ongeacht het aantal deelnemers in een team.
  • Het inschrijfgeld graag overmaken op: NL74 RBRB 0898 6074 77 t.a.v. Oranjevereniging Ruurlo o.v.v. dorpskwis en teamnaam.
  • De inschrijving is pas definitief als we het inschrijfgeld hebben ontvangen.
  • Doj niet meer met, dan bi’j het geld kwiet.