Kaartverkoop Septemberfeest 2023

Informatie over de kaartverkoop Septemberfeest 2023

Entreebewijzen met korting

Als gezinslid heeft u recht op twee entreebewijzen per avond of één per enkel lidmaatschap. Is uw gezin groter, dan adviseren wij u om nog een enkel- of gezinslidmaatschap erbij te nemen. Donderdag en zondag geldt een vrije entree, evenals vrijdag en zaterdag tot 21.30 uur. Hieronder staat hoe het precies werkt en hoe de kaarten besteld kunnen worden.

Prijzen entreebewijzen Septemberfeest Ruurlo

Lid Geen lid
Vrijdagavond € 14,00 € 16,50
Zaterdagavond € 14,00 € 16,50
Passe-partout(vrijdagavond + zaterdagavond) € 22,50 € 30,00
Donderdag en zondag gratis gratis

*prijzen zijn exclusief de service fee van €0,60

Kortingscode
De kortingscode bestaat uit je lidmaatschapsnummer (staat vermeld op het bankafschrift bij de automatische incasso) en de laatste 3 cijfers van het banknummer waar de bijdrage afgeschreven wordt.

Voorbeeld: je lidmaatschapsnummer is 1489 en het banknummer is NL01ABCD0123456789 dan wordt je kortingscode “1489789”.

Mocht je er niet uitkomen, dan kun je een mailtje sturen naar onze ledenadministratie. Ben je nog geen lid? dan kun je je hier aanmelden: wordt nu lid. Zodra je aanmelding is verwerkt krijg je een mailtje met daarin de kortingscode om je kaarten te bestellen.

Bestellen
Tickets koopt u op via de ticketservice https://mijnetickets.shop/evenementenstichting-de-weide
Daar selecteert u de hoeveelheid kaarten per avond, aan het einde kunt u uw kortingscode als lid van
de Oranjevereniging verzilveren en rekent de kaarten online af.
Vervolgens ontvangt u per mail de kaarten in PDF en deze dient u uit te printen voor het evenement.

Online passe-partout
Wanneer u online een passe-partout bestelt krijgt u hiervoor één kaart toegestuurd via de mail. Deze
kaart is zowel voor de vrijdag- als zaterdagavond uw toegangsbewijs. Voor het gemak; print deze
dubbel uit zodat u zowel een kaart voor de vrijdag- als zaterdagavond in bezit heeft.

Meer kaarten nodig?
Wilt u buiten uw lidmaatschap om extra kaarten bestellen, dan kunt u altijd online extra kaarten
kopen voor de prijs van niet-leden of u neemt nog een enkel of gezinslidmaatschap erbij.

Munten met Korting

Munten voor de Reurlse avond (donderdag), de ouderen middag en de Oranjeborrel worden voor 2,50 aangeboden aan leden van de Oranjevereniging. Deze zijn in de voorverkoop te koop op woensdag 6 september 20:00 tot 21:30 bij de Naober in Ruurlo. Breng je lidmaatschapsnummer mee.