Oranjevriend

Wij worden graag vrienden, jij ook?

Door de steun van bijna 100 Oranjevrienden en ongeveer 3100 leden kunnen we deze 57ste editie van het Septemberfeest vieren.

De Oranjevrienden zijn belangrijk voor ons en deze verbinding willen wij uitdragen. We kopen daarom zoveel als mogelijk bij de Ruurlose Ondernemers, de optochtbouwers krijgen ROV waardebonnen van ons en tijdens het feest organiseren wij de Oranjeborrel.

De mogelijkheden Oranjevrienden editie 2019 op een rij:

• Oranjevriend Platina – prijs € 150,-
    • naamsvermelding met logo in de Oranjekrant, op de site en op de TV schermen op het feestterrein
    • uitnodiging Oranjeborrel voor u en uw medewerkers (de flyer voor uw prikbord is in de bijlage toegevoegd)
    • 4 entreekaarten (vrijdag en/of zaterdag)
    • 20 consumptiemunten en de mogelijkheid om als ondernemer consumptiemunten bij te kopen
    • aanschaf munten voor donderdagavond en de Oranjeborrel tegen een gereduceerd tarief
  • Oranjevriend Goud – prijs € 100,-
    • 2 entreekaarten (vrijdag en/of zaterdag)
    • de mogelijkheid om als ondernemer consumptiemunten bij te kopen
  • Oranjevriend Zilver – prijs € 50,-
  • Oranjevriend Blikmansweide – prijs € 50,-
    • spandoek op de Blikmansweide

Mocht u Oranjevriend willen worden? Via deze link kunt u uw vriendschap kenbaar maken. U ontvangt aansluitend een bevestiging met meer informatie over facturatie en aanlevering reclame uitingen.
En heeft u andere ideeën om de Oranjevereniging te ondersteunen dan horen wij dit natuurlijk graag!

Begin augustus ontvangt u een formulier voor uw opgave voor de Oranjeborrel en het bestellen van de munten voor deze borrel.

De Oranjevereniging stelt het op prijs dat mede met uw steun het volksfeest “Reurle neugt oe” ieder jaar weer mogelijk wordt gemaakt!

Tot ziens op de Blikmansweide!